Fuldag

Det är väl dags att jag gör en comeback i den här bloggen. Kommer inte ens ihåg vad eller när jag skrev senast...

Har fullt upp på dagarna med skola varje dag. Vi har föreläsning eller seminarie varje dag de här fem första veckorna. Därefter ska vi skriva ett lite större PM och då kan jag vara hemma och skriva det. Annars pendlar jag varje dag till skolan, vilket är lite jobbigt fast ändå ganska okej. Det är ju bara för en kort period och sen har jag sovit några dagar hos Frida så jag sluppit gå upp vid halv fem de dagar jag börjat åtta. Jag brukar plugga eller sova på tåget så tiden används ändå väl.

Usch, idag kände jag att det var en fuldag när jag vaknade. Inget i garderoben kändes snyggt och hur jag än försökte var håret ändå platt och livlöst. Kände mig så glåmig och blek. Man bara går runt och känner sig ful hela dagen och vet inte varför egentligen. Alla andra på stan ser såå mycket snyggare ut och man vill bara hem. Vet inte om det här brukar hända nån mer eller om det bara är jag?! I just hate those days!

Nu ska jag snart på seminarie, men ska blogga snart igen! Och då om nåt roligare än det här inlägget. ;-)

Peace out!
//Carin

Kommentarer
Postat av: Emina

Jag känner ingen det där också! Vissa dagar passar ingenting och det spelar ingen roll vad för fint jag får på mig så känner jag mig inte fin ändå. Det är nog hur man själv känner sig som spelar roll, inte så mycket vad man har på sig...

Puss

2009-09-16 @ 22:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0