Gissa vad jag ska göra på lördag?


bild tagen från i sommras när jag var utanför Trebinje och vandrade i bergen

Jag ska iväg och rida Islandshäst!! Har äntligen fått Amir med på att boka en tid för en ridtur i det fria! Jag kan väl inte påstå att Amir är en djurmänniska som jag men titt som tätt börjar han att få mer känslor för de små varelsen :) Jag har kommit med den här idéen för rätt länge sen men då var det för honom omöjligt att ens tänka på att utföra den.. Men nu efter några år så sa han inte ens ifrån! Jipp så glad jag var! Ser fram emot det så mycket! Åh hästar,,det finns ingen bättre känsla som när man sitter på hästryggen och far iväg.. Obeskrivligt! Ska bli så mysigt så,,hmm bara inte någon slängs iväg från ryggen... neh islandshästar är ju snälla.. Jag får berätta mer senare men en sak jag längtar minsann lika mycket efter är lukten, ni vet lukten som bara finns i stallet,,,mmmm väcker gamla bardomsminnen!

Idag gick jag en promenadrunda med Sanela; försökte palla några äpplen men eftersom vi inte vågade var vi glada när vi knyckte var sitt och fortsatta promenera stolt..Ibland räcker det med ett. Efteråt åkte vi till Amela (Amci) för att säga hej då då hon flyttar till Norrköping. Hon är en av Sanelas vänner som har bott i Jönköping i bara 1 1/2 år så vi har hunnit att lära känna varandra lite..nu tar hon tag i studierna längre norrut och måste då flytta. Önskar henne lycka till!

Imorgon är det skola som gäller och sen läsning... Har lite kurslitteratur att läsa så det måste också göras! Ha det bäst för nu kallar sängen! Vi hörs!
//Emina

Kommentarer
Postat av: Edina Botonjic

Ne men vad roligt Emina!!!!! Jag har aldrig ridit, tror inte jag skulle våga, men skulle faktiskt vilja prova av nyfikenhet! :)



Kada se vratim moras poceti trenirati sa mnom! ;) o så ska vi börja dansaaaaaa!

Pozdravi sve tamo!

eto hvataj jedan cmokic! :* nemoj da ti izleti!

2009-09-02 @ 17:50:01
Postat av: emina

Hej vår smygläsare Edina :) hehe Vi kan göra det tillsammans nån gång,,ut och rida!



Ma pusti mene i trening,,kakva ja! Al hajde vrati se vamo pa cemo vidjeti kakvih drugih opcija ima!

Pozelili smo te svi samo da znas i spominjemo te!!

Pussa i tebi!!

2009-09-02 @ 19:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0