Snart helg..?!


hittade den här bilden på nätet och gillar den skarpt...

Vad är det med helgen egentligen? Har tänkt på det i ett par dagar nu då jag ser folk på
facebook som galningar (speciellt de som jobbar) räkna ner till fredag. "Idag är det tisdag, bara
3 dagar till helgen"
. "Onsdag- mitten på veckan- snart fredag"..osv. Fredag och fredagsmys är
säkert nåt många längtar efter, speciellt när de jobbar, jag kan förstå det.. Jag vill verkligen inte
känna så när jag börjar jobba för då måste det ändå vara så trist på jobbet att man bara längtar
efter helgen. Vardagarna ska ju också vara en del av vardagen... :)

På fredag åker jag hemåt. Jag, Carin och Frida ska träffas på fedag hos Carin och laga lite gott
och umgås! Det var så länge sen jag såg Frida..saknar henne! Carin såg jag för inte så länge
sen men det är ändå alltid lika kul att träffas för vi har alltid så mycket att ta igen! Synd att vi inte
träffas regelbundet! Men bättre nåt än inget alls!

På söndag är det Bajram! Ja juste,,redan! I år är ramadan rätt tidig så därför infaller Bajram den 20 september i år och varar i 3 dagar! Jag ska umgås med familjen och äta en massa gott! Yey!

Det är mycket som händer nu framöver! För att nämna några saker snabbt som jag ser fram emot; Pablo Francisco 26 sept! CAN'T WAIT!! 3 oktober FKBiH party! Alla dessa fester som fotbollslaget annordnar är hur bra som helst! Kommer bli bäst nu!! Sist men inte minst PARIS i 5 veckor i November!!
Yes dude,,men så fort allt är bekräftat skriver jag mer om det!! Wohooo!!!

Ska läsa lite inför morgondagens föreläsning!

Peace//Emina




Kommentarer
Postat av: Carin

Klart man längtar till helgen! Även om vardagen är bra och man trivs med sitt jobb så vill man kunna göra nåt annat emellanåt. Och det är ju på helgen man kan va ledig och planera in kul saker, som fest och resor m.m. Jag tror man behöver nåt att se fram emot för att orka med när vardagen blir alltför vardaglig.



Jusste du ska snart till Paris juh. Shit va kul! Det är min favoritstad av de städer jag varit i. Det är så vackert där och en sån härlig atmosfär. Vad roligt med så mycket kul som händer framöver!



Kram o puss

2009-09-17 @ 09:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0