Torsdag

Det blev ingen marmelad igår. Kom på att jag inte hade några burkar att lägga den i. Men ikväll då jäklar ska det kokas marmelad. =) Ska hämta några burkar hos mamma och farmor. Jag var ändå lite nyttig och bytte lakan igår. Det var så skönt att gå och lägga sig sen. Jag somnade nästan direkt efter att jag lagt mig.

Idag har jag ytterligare ett seminarie framför mig och sedan blir det plugg i bibblan.

Imorgon kommer Emina och Frida hem till mig! (Som ni säkert redan sett i föregående inlägg =) ) Jippii! Ska bli så kul att träffas och umgås! Det är inte alltför ofta vi kan träffas alla tre. Ser fram emot det!

Nu ska jag gå och förbereda mig inför seminariet.

Peace and lööv!
//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0