Träna träna och marmelad

Har precis sprungit 5 km och gjort 15 mördarsitups på en sån dära boll (och de är jättejobbiga, man har ont i hela magen efteråt). Men ack så skönt det kan va att träna! Jag känner mig uppfräschad efteråt och klar i huvudet.

Ikväll ska jag koka plommonmarmelad. Mums, hoppas den blir god. Det stod i ingredienserna att det skulle vara 2 msk mörk rom och det hade inte jag. Tills idag. Blev tvungen att köpa det efter att ha kollat runt med halva släkten om någon hade mörk rom. Och det hade de inte haft på många år, hehe. Kändes så onödigt att köpa en hel flaska för 2 msk, men som tur var fanns en lite mindre flaska att köpa. Och resten får jag väl dricka upp vid nåt festligt tillfälle.

Nu: mot duschen!

//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0