Vadå torr blogg?!


Ack Eva,,åt du av äpplet?! Nu får vi inte längre gå nakna, attans...

Mmm det kan man undra,,förvånas dock att vi fortfarande har intresserade läsare här då vi inte uppdaterar eller skriver särskilt mycket. Men vem har sagt att man måste skriva varje dag, eller hur?! Hos mig händer inte särskilt mycket,,finns inte mycket som kan hända. Vet inte om jag har nämnt det, tror nästan inte det, men det är ju ramadan och som troende festar man ju inte och går ut eller liknande. Det är en lugn och fridfull måndad med fasta och annat gott :) Jag fastar inte varje dag, då man går i skolan är det omöjligt då man får äta runt 20.00. Helgen kan man ägna åt det tycker jag. Kan man inte så kan man inte. Tycker det är otroligt roligt med religion nu, speciellt då jag går kursen Religion B nu. Vi läser mycket kristendom och bibeltolkningar och jag upptäcker intressant fakta hela tiden. Tro inte att jag ska konvertera till kristendomen, tvärtom :) Jag har nästan blivit lite beroende av att veta mer!! Min kunskap kring kristendomen var inte på en hög nivå innan vi började kursen och på endast ett par föreläsningar inser man vad det går ut på. Med historian i bagaget förstår man allt lättare.... Jag tror att jag ska skippa att gå in nåt mer för det här annars kommer jag inte sluta. Min åsikt kring det hela är nog bäst att hålla för mig själv. Om inte nån annan vill nåt annat?! Lite kristendomslära kanske? Eller ska ta upp ett ämne och starta en diskussion?! Nej,inte det?

I lördags var vi icke och red :( Förbannat! Gud hade andra planer minst sagt! Det dåliga vädret i lördags gjorde att vi inte ville. Får bli någon annan gång, om inte det hela var en förbannelse från Amirs sida och han fick som han ville :) hahha tror inte det..
Annars har veckan gått åt att plugga och inte mycket annat. Imorgon blir det nåt annat skoj då det är fredag och fint väder får vi!

Ska iväg nu, men jag skriver snart igen..har några recept att lägga upp ;)

Gud vare med er ;) Love//Emina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0