Juletider

Hejsan!
Tänkte göra ett litet inlägg så att ni vet att jag lever. ;-)

Jag har jobbat ända sen jag kom hemhem i fredags. Var lite ledig idag för att julhandla i Värnamo. Så nu är alla julklappar helt färdigköpta, skönt! Nu kan man bara njuta av dessa mysiga tider och se fram emot julafton. Åh, jag tänker på all god mat man ska äta, mums, och allt mys! Ska bli så härligt att vara ledig nårra dagar också och bara ta det lugnt.

Tycker det ska bli så kul att ge bort julklappar och jag hoppas att alla blir glada för det jag köpt....annars får de byta..haha.
Det är mycket roligare att ge bort klappar än att få tycker jag. (Okej, klart man tycker det är kul att få paket, spännande, men ändå roligare att glädja andra.)

Nu är det nog läggdags för mig, har en välfylld arbetsdag kvar som avslutas med bastubadande och uppesittarkväll.

GOD JUL till er allihopa! Hoppas ni får en härlig jul! Och hoppas vi får lite SNÖ!

Kram!
//Carin

Kommentarer
Postat av: Emina

God Jul babe! Hoppas du får det fint hemma och en massa bra klappar! Kram

2008-12-23 @ 18:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0