God Morning

God Morgon på er! Jag vaknade imorse kl.06.00 utan väckarklocka! Detta händer säkert 2 gånger om året, för jag är ju en sömntuta! Anledningen till att jag vaknade så tidigt idag är för att jag la mig kl. 21.00 igår, om inte tidigare?! Jag var så trött, natten innan hade jag jobbat på äldreboendet och det var väldigt mycket att göra! Så nu har jag sovit ut ordentligt vilket är skönt!
Jag önskar att jag var en morgonmänniska för det är väldigt skönt att va upp såhär tidigt, dricka kaffe, äta frukost och titta på Dr Phil när det är helg och Vakna med the voice på vardagar :-) hehe! Snart, när jag har ätit lite frukost ska jag iväg till torget! Åh, underbart, gå runt där morgonpigg med massa gamla tanter och gubbar!
Tänkte köpa lite färsk lax och laga nåt gott! Vad det blir får ni se sen! probably! 
Ikväll ser jag fram emot en fest, inflyttningsfest! Det är min kusin och hennes kille som har köpt en lägenhet så de har renoverat och fixat till den ordentligt! Nu ska vi fira det hela!!

Nähe, ska dricka mitt kaffe nu och dra iväg, klockan börjar bli mycket :-)

Ha en trevlig helg!!

Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0