Cevapcici

Idag åkte vi till Nässjö med några vänner för att äta cevapcici! Det är en omtyckt bosnisk traditionell maträtt.
Det var såå gott, det var länge sen jag åt det nu så jag  var rätt sugen!
Egentligen är jag inte så förtjust i det, men ibland kan det vara riktigt gott...mm med lök och kajmak :-) riktigt fettigt!



Tidigare åkte vi alltid till en resturang i Värnamo för att äta det, men vi fick veta att det även finns i Nässjö! Nässjö är närmare så vi passade på att åka dit och prova! Jag tycker att de  var mycket godare och dessutom billigare!
En portion med dricka kostade 50 kr!

Peace Out! / Emmi


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hallo babies!

Vad kul att ni också börjat blogga! Nu kommer jag titta in här varje dag, så håll igång. ;)



Kraam!

2008-11-17 @ 15:14:59
URL: http://salacious.blogg.se/
Postat av: Emina

Ja visst är det kul! Kul att du kommer att titta in här, då har vi minst en besökare :-)

Vi får se hur det utvecklas, förhoppningsvis så har vi något att blogga om varje dag!



Vi läser din blogg också! Den är grejt! Kram

2008-11-17 @ 22:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0