Jul- och Bajramklappar!

Ja, som ni säkert vet så närmar sig julen för många. För mig är bajram ännu närmare,
rättare sagt den 8 december. Jag funderar på vad jag ska köpa för klappar till mina närmaste?
Tycker att det är roligt att köpa bajram-klappar, så länge man vet vad man ska köpa! Just nu har jag ingen
aning om vad det ska bli! Eller...

På den här sidan har jag fått lite inspiration...Här ges tips till både Henne/honom/mamma/pappa osv.
http://www.bluebox.se/julklappar.asp

Till killar är det alltid svårast tycker jag. Detta ska jag nog köpa till pappa, funkar bra på alla som
har bil. Det är luftfräschör för bilen av märket Yankee Candles, luktar fantastiskt gott.
Man kan använda det i bilen, båten, skåpet eller i tvättstugan..ja var som helst...


Dessa värmesockor skulle nog uppskattas av någon också! Häftifgt att bara värma dem i micron och sen
dra på dem och njuta av värmen! Min syster skulle nog gilla det, hon är alltid frusen!

Vi brukar inte köpa stora presenter till bajram. Oftast köper man något litet som betyder mycket. Mamma uppskattar alltid en blomma, så det funkar också bra.. Har ni tips???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0