Kusinbesök

I helgen hade jag verkligen fullt upp! Min kusin, hennes sambo och deras barn från Skåne var på besök hemma i Gislaved. Mitt kusinbarn är en av de sötaste ungar jag sett, han är verkligen sockersöt och kommer ha många tjejer springandes efter sig, vänta bara... De kom i lördags och åkte hem igår så det blir verkligen intensivt umgänge. Sen fick pappa för sig att vi alla skulle åka till Ullared igår också och där va verkligen fullknökat med folk. Det var evigheter sen jag var där och det var så mycket folk, man kom knappt fram i gångarna plus att alla kärringar parkerat sina kundvagnar mitt i gången. Vi fick trots hysterin en del shoppat! Jag köpte ursöta glöggmuggar och en glöggryta som jag ska använda till jul.

       










Nu är man tillbaka i Göteborg och det är svinkallt ute. Fick ta den tjocka vinterjackan idag för att inte frysa. Men solen skiner och det kyliga och klara vädret är ganska härligt jämfört med allt regnande som varit på sistone. Lite snö nu hade faktiskt varit rikigt mysigt.


//Carin

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0