Modell för en dag

För ca 2 veckor sedan testade jag på att vara modell för en dag. Och det var skitkul!! Man hade tre ombyten och fick ta ca 60 bilder, men jag hade lätt kunnat ta många fler, haha. De sminkar en och stylar håret och sen får man träffa en duktig fotograf. Detta är något jag verkligen kan rekommendera, oavsett om man har modelldrömmar eller inte. Jag kommer kanske inte precis ha någon nytta av bilderna, men det är en jättekul grej att ha gjort och bilderna blir verkligen bra. Sen är det en kul julklapp att ge bort till nära och kära också.
Tack Joanna för att jag fick följa med!

Här ser ni några av bilderna:



               


Peace out!
//Carin


Kommentarer
Postat av: emmi

Hot mama! :-) Du är en riktig snygging Carin!

2008-11-19 @ 23:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0