Tisdag

Vilken dag,,full med ärenden. Kom hem först 18.00 idag. Har varit på undersökning, fikat, bibblan och handlat lite. Lagade mat för en stund sen, blev pastasallad med kyckling. Nu är det meningen att jag ska sitta och läsa, men jag har ingen lust att läsa kurslitteratuur!! Önskar att jag inte behövde läsa kurslitteratur. Jag har aldrig tid att läsa skönlitteratur, har nämligen så många böcker jag vill läsa....

Min absoluta favorit-författare är Paulo Coelho,,åååh finns det nån bättre?! I looove him! Hans böcker; de är som poesi!Jag har läst alla hans böcker förrutom Pilgrimsresan och Häxan från Portobello och Brida. Alkemisten är väl hans bästa verk, det är en fantastisk saga! Jag vill läsa hans böcker men känner ångest om jag gör det, för att jag har så mycket kurslitteratur att ta mig igenom! Boring!

Anyway, ska titta på vänner nu och sen läsa en stund. Får lägga mig tidigt ikväll, är trött och har ont i magen!

Ciaooo! // Emina

PS. Var är Carin? Har hon slutat blogga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0