Läggdags

Promenaden va härlig, blev skönt trött på nåt sätt. Inte som efter att man joggat utan mer som efter att man simmat nårra rundor. Det känns verkligen att jag tränat och blev svettig, men på ett skönt sätt. När jag gick där på väg upp för en uppförsbacke kom jag helt plötsligt på mig själv med att vissla! Jag brukar aldrig vissla sådär ute på gatan. Hahah, det var så komiskt för ni kan aldrig gissa vilken låt jag visslade! Det var den där från Snövit och de sju dvärgarna som brukar va på julafton: "Jag fångade en räv igår men räven slank ur näven fast lika glad är jag för det men gladast är nog räven.....vad gör det om hundra år när allting kommer kring....osv". HAHA, kul låt! Jag gick där och började nästan skratta åt mig själv och kände mig bara allmänt nöjd över livet av någon anledning.

Provade kläderna från H&M för en stund sen. Det blev en klänning, en blus och ett armband som jag kommer behålla. Eventuellt en klänning till, men måste testa den lite till först. Sen kommer jag ha lite klänningar att välja på i min garderob, hade typ inga innan, hehe.

                        
Blusen
(En bra vardagsblus att ha i skolan,
elegant men ändå snygg.
Ser lite albino ut pga ljuset, hehe)


Klänningen
(Gillar färgen på den - dark purple)

Har kommit på att jag är inne i en lila period nu. Gillar den färgen på nåt sätt, den tilltalar mig.
Skola imorgon på f.m. och plugg i bibblan på ef.m. Måste verkligen ta tag i mina kursböcker nu, så imorgon då jäklar!
Nu blir det sängen för mig.

God natt!
//Carin

Kommentarer
Postat av: emino

Måste bara säga att du är jättefin i klänning!!

Har inte sett dig ofta i det men du borde absolut satsa mer på det, precis som du gör! Du är jättesöt i den lila! Du har inte alls kommit i en lila period, du har alltid gillat lila hehe :-)



Visa oss gärna den andra klänningen :-)

2008-11-26 @ 23:36:30
Postat av: Karolina

Vilken pingla! :) Jättefin klänning, verkligen!

2008-11-27 @ 09:40:40
Postat av: Caroline

Jag gillar också lila! Helt underbar färg. :)

Och gud vad härligt med att bara vissla sådär mitt i vardagen! Det är dom små sakerna i livet som gör det...hehe. Vi kanske ses i Gislan på söndag! Puss!

2008-11-27 @ 14:42:16
URL: http://salacious.blogg.se/
Postat av: Carin

Thanx everybody! Kul att ni gillar klänningen! Det gör jag me! :-D



Emina: Hehe, jo, jag har nog alltid haft en viss förkärlek för lila.



Caroline: Ja, vore kul om vi sågs i Gislaved! Jag jobbar som sagt så kom förbi om du vill.



Puss på er!

2008-11-27 @ 18:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0