Wazzap!

Jag har inte varit hemma på hela dagen! Kom hem för en stund sen...Har varit lite överrallt!
Dagen började med en handledning till uppsatsen, jag var så fruktansvärt nervös för att träffa min handledare, vet inte varför men det känns lite jobbigt bara, nervöst..! För övrigt sa han att det ser okej ut, lite ändringar men det känns bra!
Sedan en runda med Amir på A6 och lite mat på centrum! Köpte en klapp till lillebror, hoppas han tycker om det!
Efteråt tog vi oss en kaffe med några kompisar. Så nu känner jag att jag måste göra nåt vettigt som att läsa lite innan läggdags, dvs om jag somnar!

Imorgon har jag bestämt mig att jag ska storstäda! Är lite sugen hehe Allt ska tvättas och göras rent! Ska bli så skönt! Jag tycker inte att det är så jobbigt att städa, speciellt inte tvätta kläder. Mina kompisar tycker att jag har ett seriöst problem och det är att jag tvättar för ofta! :-) Men jag gillar det, tycker inte alls att det är jobbigt och det finns alltid nåt att tvätta! So whatever :-)

Jag ska stanna hemma i helgen, tyvärr Carin, blir ingen fika, om du inte kommer hit dvs :-) ! Jag åker inte till våra hemtrakter pga att mina föräldrar kommer att vara upptagna hela helgen! Jag åker till bajram istället, vilket är snart ändå!
Jag stannar här hemma nu och pluggar eftersom jag verkligen behöver det. Jag håller bloggen uppdaterad då :-)

Kram // Emino


Kommentarer
Postat av: Carin

Ok, synd, ingen fika. Men det är lugnt vettu. Får försöka ses en annan gång. Bra du kan underhålla bloggen så länge. =)

2008-11-27 @ 22:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0