KappAhl


Jag var förbi KappAhl idag och såg att de har en ny kollektion som heter Vintage Stories,
jättevackra kläder i NoaNoa stil, men inte lika dyra! Jag tyckte att det mesta var snyggt men
köpte bara klänningen med blommor. Detta är väl något nytt KappAhl lanserar för att få
fler kunder och det kommer att komma ut även en höstkollektion. Roligt med Vintage- inspirerade
kläder, mycket kvinnligt och romantiskt!


Jag är hemma nu efter en lång dag och ska försöka plugga lite. Imorgon bitti åker jag mot
Göteborg, ser fram emot att träffa syrran och Ebi...Vi ska ha så kul så!
Ha en fin helg, och jag måste säga att ni, våra läsare, är mycket dåliga på att kommentera
inläggen

Love// Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0