a new hairdo

                                     
Imorgon, äntligen, ska jag till frisören och klippa mig! Det var på tiden! Ni förstår, jag klipper mig väldigt sällan ca. 2 gånger på ett år...Väldigt dåligt men så är det pga någon konstig anledning... Nu är det kris, håret lever ett eget liv och jag kan inte ha det utsälppt för det är för tjockt och topparna är slitna! Jag vill inte ta mycket på längden, jag har en vision att det ska vara lååångt till sommaren :-)



I want my hair to look like yours Jennifer! Visst kan man vilja det, det är inget fel, alla vi vill ha håret på ett eller annat sätt... Vad jag kanske behöver göra är att ta en tripp till Gbg istället och besöka Frida, min och Carins vännina som jobbar som frisör. Hon är jätteduktig. För mig är det viktigt att min frisör vet vad jag vill ha och förstår hur jag tänker...Får boka tid hos henne nästa gång!

Här har ni hennes salongs hemsida om ni vill klippa er hos henne :-)
http://modig-hardesign.nu/

God Natt,,sovdags! Kram // Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0