Alla Hjärtans Dag

Hej och Glad alla hjärtans dag på er!
Nu skulle man kunna skriva ett inlägg om hur överskattat alla hjärtans dag är, men jag tycker inte det....tycker det är en mysig och fin dag för att visa nära och kära att man bryr sig om dom. Egentligen borde man göra det lite extra varje dag, men eftersom det kanske inte görs så är det bra att vi har en särskild dag för det.

Gjorde en lite rolig observation igår när jag var på väg ner till stationen; man märker verkligen på stan när det är fredag, för nästan alla går runt med en lila systemet-kasse i näven, gammal som ung, kvinna som man, hehe!

Idag kom Tobias hem, så äntligen fick jag krama om honom. Har saknat honom de här två veckorna vi inte setts. Fick en alla hjärtans dag-present oxå. =) En duschkräm och bodylotion som han köpt i Norge och som luktade jättegott och fräscht! Märket kände jag inte igen, men det ska tydligen vara känt i hudvårds-kretsar, hihi. Sans Soucis hette det, nån som känner igen? =)

Nu ska vi strax laga lite god mat, öppna en flaska vin och glo på melodifestivalen (tyvärr finns inget bättre att titta på, men det är faktiskt lite kul ändå, hihi).

Ha en fin kväll!
Kram //Carin

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej babe! Synd som sagt att vi inte kunde träffas alla tre, men vi får ta det när Frida är hemma igen. Och du och jag kanske kan hitta på nåt när jag är tillbaka från Sthlm? Hoppas du får en jättebra vecka. Hej, puss, ses!

2009-02-16 @ 01:46:54
URL: http://salacious.blogg.se/
Postat av: Karolina

Jag känner igen =D Hm, kan det finnas ett samband?

2009-02-16 @ 21:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0