Effektiv

Jag älskar kvällar som denna när effektiviteten är på topp och självdisciplinen god. När mycket blir gjort på kort tid och det samtidigt är kul. Jag har ikväll tvättat, joggat, duschat, diskat, dammsugit, städat toalett och dusch, sopsorterat samt rent allmänt plockat undan och slängt sånt som legat och skräpat. Jag kan känna mig nöjd och gå och lägga mig med gott samvete. Känns bra att såna småsaker som att städa ibland kan vara så kul, men det allra bästa med det är nog ändå resultatet, att se hur rent och snyggt det faktiskt blir. Annars är det tyvärr lätt att man blir hemmablind.

Tio minuter kvar till klockan är elva. Och då ska jag va i säng...

God natt på er!
Kram //Carin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0