Fettisdagen

Idag är det semledagen och jag tänkte jag skulle njuta en semla innan när jag förbi fiket. MEN de var slut för tillfället och de visste inte när de fick in fler semlor. Klockan var bara 12 då. Jag blev väldigt besviken. Jag som är uppväxt på ett konditori och allt, hehe. Orkade inte gå dit igen så jag nöjde mig med en blåbärsbulle, men den va god den me. Synd bara när man är sugen på något och så är det slut. Får köpa en imorgon istället och fira fetonsdag istället.

Ikväll blir det spelkväll med student-/hyresgästföreningen jag är med i, ska bli trevligt!

Krya på dig Emina, hoppas det går över!

Kram
//Carin

Kommentarer
Postat av: Emina

Men Gud vad sugen jag blev på en blåbärsbulle nu!! Åh vad gott!! Jag får nog köpa nåt imorn me, för jag har fått suget efter nåt gott...Krya på dig du med cariño!!

2009-02-24 @ 22:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0