Förkyld...

Har åkt på en liten förkylning. Jag har haft ont i halsen på morgnarna i flera dagar men inget har brutit ut....förren nu då. Kände det på mig att nåt var på gång. Fast det är nog en ganska liten förkylning, har inte ont i halsen nu längre, men är snuvig och trött. Köpte Otrivin Comp igår för jag sett reklamen och det ska hjälpa mot nästäppthet och rinnsnuva, precis det jag hade, och ja det hjälpte verkligen kan man säga. Sprayade en gång igår och det hjälpte direkt och funkar ännu. Snacka om effektivt. En dos varar ett helt dygn. Vill inte veta vad som är i bara, säkert massa onyttigt för kroppen. Det var en jäkla massa x och z i de aktiva ämnena iaf. Men jag har knappt behövt snyta mig alls - skönt!

Nu ska jag göra mig en kopp te med mumsig honung i och kolla på ett avsnitt av SATC. Sen läggdags!

God natt!
//Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0