Sunshine

Hej,,är i Göteborg nu. Igår kom jag och Maho (lillebror) samtidigt runt 16 tiden och plockades upp av Ebi (lamijas man) och åkte till after work, där hon väntade på oss med några vänner! Där tog vi några drinkar, åt och umgicks. På kvällen stannade vi hemma, åt tacos, drack några öl och tittade på film. En helt underbar kväll! Förresten, filmen var hur rolig som helst, vi gapskrattade hela tiden, Tropic Thunder hette den. Vill ni se en rolig komedi så kan jag rekommendera den! Robert Downey Jr var nominerad för bästa manliga biroll för den filmen om jag minns rätt. Tom Cruise är hur skön som helst också....Lamija och Maho såg på en skräckis också, men jag hann somna för jag var så himla trött!

Idag vaknade jag rätt sent, hade vaknat av magsmärtor....Men nu verkar det vara bättre. Lamija och Ebi har fixat bruch, ägg med kantareller...Lovely!


Vi ska äta nu, sen ska vi en sväng på stan. Solen skiner, så vädret är på vår sida! Ni får ha en fin lördag för det ska vi :-)
Kram //
Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0