Hakuna Matata!

Hej, jag måste bara berätta att jag har en fantastisk dag idag! Allt känns bra, hakuna matata!! Har tidigare haft lite mycket att göra och mycket att tänka på och när jag har det så är jag inte mig själv på nåt sätt! Jag får ont i magen, får magsår, ont i huvudet, kan inte sova osv..Är liksom inte mig själv då...Men nuuu Nu är allt perfekt! Nu mår jag bra, och så ska jag ha det framöver speciellt nu när vi har solsken ute!! Jag njuter även på min praktikplats...min handledare är bäst, han ger mig fria händer och jag har planerat mina 5 veckor med klassen i historia nu, och jag ser fram emot att börja på torsdag!

http://www.youtube.com/watch?v=umhhP6jefmA Här har ni Hakuna Matata låten från Lejonkungen, den är Bäst!!

Här är också min outfit från i Lördags, var otroligt nöjd med mitt val ;-) Tog mig ett bra tag att hitta vita strumpbyxor, finns ingenstans att köpa, Kappahl hade dessa men de är ändå lite för tjocka..finns inga vita tunna strumpbyxor...Men jag var nöjd!



Tröja från H und M, jag och Carin beställde varsin då kändisar designade tröjor för Fashion Against Aids, min är från Ziggy Marley "Love is my religion". Tror Carin beställde från någon annan kändis...
Kjol Second hand
Skärp Esprit
Strumor Kappahl

Ska vila lite nu,,ni får också ha det bäst!! Kram / Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0