It's my party and I can cry if I want to :-)

Ja som ni kanske inte vet så fyller jag 24 idag, inte alls kul!! Jag tror inte att jag är födelsedagstypen riktigt, jag ser inte fram emot att fira med tårta och presenter! Jag är lite som Jehovas Vittnen! Några som jag känner gör det varje år men jag har inte riktigt haft en sån uppväxt eller hur man ska säga...vi firade alltid fördelsedagar när vi var små och även äldre men inte i samma utsträckning! it is no big deal for me! Fick höra idag att min syster är precis likadan, så roligt...Men om jag ska erkänna nu så skulle det sitta fint med en tårtbit nu... :-)

Har inte riktigt haft tid att tänka på det innan, kom hem från praktiken, åt mat, sov en stund och först nu har jag en stund för mig själv.... Amir kunde inte komma pga att han ligger och är sjuk stackare! Ringde efter några tjejkompisar med det är för sent nu för dem att komma..... Aja...ska göra lite pannkakor nu tror jag och sen måste jag förbereda inför morgondagens lektion!

Förresten, dagens första lektion gick skitbra!! Gud vad orolig jag var innan men när jag väl ställde mig där framme så var jag liksom en helt annan person! Fantastiskt roligt...vi diskuterade vad Läkekonsten är, hälsa, sjukdom, I- och U- länder osv, det var riktigt kul! Imorgon har jag Religion, måste förbereda lite nu....

Nehää...ha en fin kväll, speciellt du Carin, Caroline och Frida!! Önskar jag kunde vara med er och dricka lite vin!!

Puss //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0