Madonna

Wohoo, jag ska på Madonnas "extra" konsert på Ullevi i augusti! Ska bli så jäkla kul att se henne! Fick tag i biljetter efter en stunds krångel och väntande, var typ nervös innan biljetterna släpptes, hehe. Säger bara en sak: ticnet.se suger bigtime!! Helt knasigt system verkar de ha och det känns verkligen som att det är nåt lurt med det. Satt i deras jäkla kö i över en timme och inget hände. Fick cykla ner till Lorensbergsteatern till slut och där fick jag tag i biljetter. Nu vet jag i alla fall hur jag ska göra nästa gång... Något irriterande bara att jag inte visste det från början. Men biljetter fick jag till slut, jippii! =)

Kommentarer
Postat av: emina

Wow!!! Vad kul att du ska på koncerten! Jag har hört från andra också att det var krångligt att få tag på biljetter...men bra att du lyckades till slut!! Vem ska du dit med?? Förresten vet du om Frida har åkt iväg på sin resa, kom tänka på det igår..KRAM

2009-02-18 @ 10:07:16
Postat av: emina

Ps. ta med mig om du har en över :P ehhehe

2009-02-18 @ 17:24:56
Postat av: Carin

Jag och Tobias ska gå, ska bli såå kuuul! Tänkte inte på att du kanske ville gå...bad me. :-S Isf skulle jag köpt biljett till dig me såklart!



Frida reser på lördag, så snart är hon på väg. Så jäkla roligt att hon ska åka dit, spännande...



Kramar

2009-02-18 @ 17:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0