MANGO

Jag är lite besatt av frukten mango just nu. Köpte färsk mango förra veckan - jättegott! Sen köpte jag en Body butter från Bodyshop för ett tag sen som är helt underbar - den doftar supergott och är mjukgörande - perfekt. Och igår såg jag att det kommit en ny smak på Ramlösa - nämligen mango. Den var jag bara tvungen att testa och ja den va jättegod och fräsch.
Det är såå gott med MANGO!! Sen finns ju en bra klädbutik med snygga kläder som heter Mango oxå. ;-) Jag är med andra ord all into mango at the moment, haha.






Kram! //Carin

Kommentarer
Postat av: Caroline

Älskar också mango! Testa att köpa fryst mango och ha som ingrediens till smoothies, det är supergott! Åh, Bodyshops body butter är rena himmelriket, jag var inne där igår och sniffade ihjäl mej. Man kan ju bli tokig därinne! :)

2009-02-18 @ 19:34:44
URL: http://salacious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0