Sjuk?

Jag kan inte påstå att jag är förkyld eller sjuk, men imorse när jag vaknade hade jag fruktansvärt ont i magen och hade huvudvärk! Migrän och magknip? Oj, vilken kombination...Magen är bra nu, men huvudet är igång sen imorse...Vill inte ta en värktablett men tror nästan jag får ta en snart....Är inte roligt att må såhär "dåligt", är inte riktigt sjuk men har inte kraften att göra nåt...Får ligga här och tycka synd om mig själv :-) Jag skulle vilja gå ut lite men bara tanken att  behöva klä på mig och göra mig iordning gör att jag hellre stannar hemma...

Nehe...ska iväg och ta en alvedon och ligga och titta på Top Model, jag är sååå jävla trött på Top Model och Tyra Banks, fattar inte att jag sitter här och kollar på det men jag är seriöst dum som tvingar mig själv att se på det...Förstår ni vad jag menar.... Aja...ha en fin dag ni där ute,,Kram //Emina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0