Snart lunch

Hej alla där!! Jag tänkte bara berätta för våra nya läsare om att vi är två tjejer som skriver denna blogg ihop, jag Emina och Carin. Jag får en känsla av att det kanske inte kommer fram, men har jag fel så sorry! Jag är på praktiken nu, trivs jättebra, sitter och planerar, eller har planerat inför min lektion på torsdag som kommer att handla om läkekonsten!! Wohooo..är lite att läsa..

Jag väntar på Veronica som också har sin praktik här så vi kan gå och äta lunch! Blir så snabbt hungrig känner jag....Idag ska jag en sväng till Amir...Kanske hitta på nåt kul? I don't know! Anyway, skulle bara höra av mig lite snabbt för jag har inget att göra just nu förrutom att vänta....

Ni får ha det bäst så länge!! Kram / Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0