Snö snö snö

Just som man har börjat längta efter vår och värme och se fram emot nya vårkläder så kommer det snö. Det bara väller ner från himlen. Stora vita fjuniga flingor. Lite mysigt, men ändå inte. Kunde ju kommit liiite tidigare. Tråkigt att man inte kommer kunna använda snön heller. Har inte åkt skidor en enda gång i år och kommer nog inte göra det heller. Särskilt inte nu när jag inte kan följa med till Norge heller, synd. Jag som älskar att svischa ner för backen i full fart och njuta av all snö. Får bli en annan gång. 

Idag har det grupparbetats hela dagen. Har gått bra och vi har kommit en bit på vägen. Det är skönt att man kan vara nästan helt ledig när man kommer hem och inte behöver tänka på skola. Att grupparbeta är nästan som att gå till jobbet.

Imorgon ska jag ha vinkväll härhemma med Caroline och Frida som gäster. Har inhandlat det mesta redan, ska fixa lite frukt lite senare bara. Sen är allt inköpt och klart. Tre sorters vin att välja på samt ost och kex - mumsigt värre. Ser verkligen fram emot det eftersom det var ett tag sen vi sågs nu. Och vin och goda vänner är ju alltid en trevlig kombination. =)

Nu måste jag ta en liten powernap. Känner jag behöver det. Har blivit alldeles för många sena kvällar på sistone så jag behöver ta igen mig lite. =) Ska därefter tvätta och jogga en runda.

Ha d fint allihopa!
//Carin

Kommentarer
Postat av: emina

Vad mysigt det låter,,blir lite avis att jag inte kan vara där med er :-) Ha en fin kväll!

2009-02-04 @ 18:25:31
Postat av: Caroline

Ska bli jättemysigt imorgon, ser verkligen fram emot det! Arbetsdagen kommer inte kännas lika jobbig. Hej, puss, ses!

2009-02-04 @ 21:19:39
URL: http://salacious.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ska bli jättemysigt imorgon, ser verkligen fram emot det! Arbetsdagen kommer inte kännas lika jobbig. Hej, puss, ses!

2009-02-04 @ 21:21:05
URL: http://salacious.blogg.se/
Postat av: Carin

Vi får ta en tjejträff snart, så vi alla kan dricka vin ihop o tjöta. Utom Sara då, hon får dricka svartvinbärssaft. ;-)



Ja, det ska bli väldigt trevligt att ha er här!

Hej, puss, ses!

2009-02-04 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0