Tjenis Penis

Hej där alla! Är hos Amir nu, vi håller på att laga mat och lyssnar på musik! Medans han fixar kycklingen passar jag på att blogga lite!! Det är en tillfredsställelse att se honom i köket :-) Ni kvinnor håller väl med? hehe Vi lagar kyckling med solrostorkade tomater och babyspenat! Sedan måste jag förbereda till morgondagens två lektioner! Kommer inte ifrån de där, har alltid nåt att läsa på om jag ska vara ett steg före mina elever! Jag älskar jobbet verkligen, men det är tufft speciellt som snart nyutbildad lärare, är så mycket att göra, mycket ansvar! Hoppas jag inte blir sån som går in i väggen efter några år!!

Nehe...ska hjälpa honom nu så jag får dra mig! Vi hörs imorgon igen! Inga bilder än från helgen :-( Min syster är lite seg när det gäller datorer...hur svårt kan det vara att lägga upp bilderna ? Ha?

Ha det bäst, ha en fin onsdagskväll!!! Kram //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0