Tröttast

Hej där. Ni får ursäkta mitt frånvarande ett par dagar nu, men jag har haft fullt upp. Helgen var underbar, umgicks med mamma, syster, hennes man och lillebror. Pappa är bortrest om ni undrar... Jag har faktist inte så mycket ork nu, har tänkt att gå och lägga mig. Idag var jag åter igen på praktiken efter sportlovet och hade fullt upp. Den här veckan är fullspäckad med planeringar och lektioner.. Gud att det kan vara så tröttsamt när man kommer hem? Jag somnade nyss på soffan och tänker mig att det är nog bäst att lägga mig i sängen så jag kan vara utvilad till morgondagens lektioner. Att jag måste planera till morgondagens lektion ska jag bara drömma om och ta tag i imorgon bitti!

Det enda jag ser fram emot nu är våren och värmen och att praktiken ska vara över :-) Sshhh säg inte det till nån!
I alla fall,,måste iväg nu, sängen ropar!!

Vi hörs imorgon, förresten tog vi ett par fina kort i helgen så jag ska försöka få dem av syrran och lägga upp! Ni får se imorgon om hon skickar dem till mig.....

We will keep in touch!! Kram // Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0