Äntligen Helg!

Tjoo!! Visst är det skönt att det är helg, jaaa, behöver inte ens gå in på det! Det bästa är väl att jag inte har några som helst planer för helgen, tycker är bäst så! Ska vila och försöka plugga/läsa...Har inga planer på att gå ut denna helg heller..Nästa vecka är det planerat att jag ska på en bosnisk fest arrangerad av fotbollsgänget (div.6) här i jönköping. Eftersom killarna vill tjäna pengar till laget så anordnar de några fester om året för alla som vill komma...Musik, mat, dans och alla vänner samlas vilket är underbart! Så det ska jag istället se fram emot!

Idag var jag i skolan och gick en sväng till arbetsförmedlingen för att hämta papprerna till csn, har glömt att söka så det måste jag göra snarast! Jag får lön nu ändå så det är ingen panik om det kommer senare  :-) Nu sitter jag här hemma och vilar en stund, Amir kommer snart förbi och senare på kvällen ska vi fika med våra vänner som vi brukar göra på fredagar..

Annars händer inget speciellt, är lugnt här...Har saknat mama nu på kvällarna, jag blev så van vid att ha henne här hemma! Så lite ensam känner man sig...Jag tror jag måste skaffa mig en kisse, så att jag aldrig behöver vara ensam! Är det någon som har kattungar på gång?! Ska kika på blocket lite nu tror jag....


En sån här liten hade inte skadat!!! I loveee

Ni får ha en underbar helg, för det ska jag! Ha det bäst så hörs vi, Kram //Emina

Kommentarer
Postat av: sara

halloj brudaaar!!

va kul att ni har en blogg! Älskar att läsa kompisars bloggar, känns som att man hänger med i vad som händer i allas liv lite mer.. Hoppas att ni får en toppenhelg, själv sitter jag på jobbet (har ett dygnspass) alldeles ensam.. dom som bor på gruppbostaden är iväg på disco =) många varma kramar! Sara

2009-01-23 @ 21:07:16
Postat av: emina

Haaj Sara! Vad roligt att du också läser vår blogg,,jag tycker också det är roligt att läsa vad ens kompisar gör och har för sig! Man hörs kanske inte så ofta så på så sätt kan man hålla koll lite.. hehe jasså, disco :) vad roligt det låter! Fick inte du följa med dom? Du sitter uppe och väntar in dom istället! Hej hörru Sara,kom att tänka på en sak, ska inte jag och du planera att åka till Götet till våra vänner snart?? Stor kram på dig!

2009-01-23 @ 23:11:35
Postat av: Carin

Heeej Sara!! Va kul att du hittat till vår blogg! Nu kan du följa vad vi har för oss, hehe. Ska inte du också skaffa en blogg så vi kan följa vad som händer i ditt liv? Många kramar till dig!

2009-01-24 @ 20:15:16
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-24 @ 20:25:25
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: sara

Tjoho!! jo jag har faktiskt haft lite tankar på o skaffa en blogg.. kunde vara skoj =) klart att vi måste åka till götet snart. Jag och sanna har pratat om o åka dit i mars när frida har kommit hem, och jag är helt ledig i mars(havandeskapspenning) så jag kan när som helst! Många många kramar! Sara

2009-01-25 @ 15:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0