En eftermiddag på stan

Eftersom vi blev så gott som klara med grupparbetet igår så ska jag unna mig en eftermiddag på stan. Kolla in rean lite, har inte gjort det innan. Behöver köpa en ny kalender oxå för 2009. Hoppas jag gör nåt fynd! Ska dock inte bli några onödiga rea-köp av sånt som bara är billigt och sen inte kommer till användning, nope. Promenerar nog neråt stan, det är ju så fint väder idag. Solsken och ett par minusgrader.

Ska betala lite räkningar först så jag vet hur mycket jag har att röra mig med, hehe.

Hörs senare!

//Carin


Kommentarer
Postat av: Frida

tjena brudar!!

nu fick jag äntligen tummen ur o kolla in eran fina blogg! roligt o läsa! hoppas på ett bra 2009 o att ni hade en rolig nyårsafton. förhoppningsvis kan vi styra upp något o ses snart! 'kram på er snyggingar puss

2009-01-07 @ 19:12:19
Postat av: Carin

Helloo!

va kul att du tittar in! vi får absolut styra upp nåt och försöka träffas alla tre! puss puss

2009-01-07 @ 20:39:52
Postat av: emina

wow, hej Fridaa! Gud vad roligt att du kunde hitta hit :-) Ja, ett gott 2009 till er båda och hoppas att vi ses snart, det var verkligen länge sen nu!

Ni är alltid välkomna hit till Jkpg, det vet ni :-) Puss Puss

2009-01-07 @ 21:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0