fortfarande januari...

Det känns som om januari är en evighet...Tar det inte slut snart?! Jag är hemma nu, har varit i skolan till 5 idag, har suttit med en uppgift i bibblan och skrivit "Mitt pedagogiska Credo" oh...vi ska formulera hur vi vill ha det i skolan, hur vi ser på saker och ting i skolvärlden, aja bäst o inte gå in på det, men är en tråkig uppgift..meningslösss...Är sååå trött nu, har vant mig att komma i säng rätt tidigt nu vilket är skönt! Imorgon bitti ska jag iväg till Sandagymnasiet där jag ska träffa min handledare eftersom vi ska ha praktik nu i 5 veckor! Gud så roligt det ska bli, ser verkligen fram emot det! Att träffa alla elever och börja undervisa är ju det bästasteee... :-) Men praktiken innebär även långa skoldagar, planeringar, möten...så det tar ju på krafterna, men man kommer snabbt in i det, probably....

Nehää hörrni, ska ta och lägga mig, får berätta mer om praktiken när den är igång, om det finns nåt roligt att berätta... Sov gott och ha det bäst! Kram // Emina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0