Goa vänner!

Är så gött att umgås med Carin, är helt fantastiskt! Saknar att vi inte träffas så ofta, men så är det när man bor på olika orter och har fullt upp med sitt liv! Det bästa är väl att vi fortfarande har kontakten kvar efter alla dessa år och att ingenting har förändrats mellan oss!
Idag var vi och åt först, enchiladas och grillad panini! Efter det så gick vi en runda på stan i affärer men ingen av oss hittade nåt speciellt... Finns inget att hitta heller nu för tiden! Vi sker i affärerna och gick in på ett fik för att värma oss med en kopp kaffe, te och en liten kaka! Därefter promenerade vi en stund till och gick hem till mig för att laga pannkakor! Ni som inte vet så är mina pannkakor de goaste :-) det snackas så iaf.. Tiden går alltid fort när man har trevligt så Carin var tvungen att åka hemåt, men vi hann ändå med att catch up en hel del...! Tyvärr så glömde vi bort kameran under dan men tog några kort när vi var hemma och gjorde pannakakorna..




hon väntar ivrigt.....


mmmm......

Ska vila en stund sen läggdags! Tack Carin för att du kom och för en underbar dag!
//Emina

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej!



Du har en jätte fin blogg:)



I min blogg skriver jag mycket om min konståkning, kompisar, skolan, pojkvän o.s.v. har ALLTID bilder i mina inlägg på mej eller mej och mina kompisar:) Finns inga bilder så har jag glömt kameran men det händer sällan=)

2009-01-14 @ 22:49:16
URL: http://konstakniiing.blogg.se/
Postat av: Emina

Hej, roligt att du hittade hit! Vi gör så gott vi kan med vår blogg, blir en hel del inlägg i och med att vi är två! Hoppas du får en fortsatt trevlig läsning hos oss :-)

2009-01-15 @ 00:12:31
URL: http://caremi.blogg.se/
Postat av: Hellan

Fin blogg :)

2009-01-15 @ 12:51:04
URL: http://leiford.blogg.se/
Postat av: Carin

Trevligt med nya läsare! Kul! =)



Vi hade en jättetrevlig dag Emina! Skönt att bara kunna hänga sådär o ta det lugnt o umgås!



2009-01-15 @ 21:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0