Good song

Har tagit en liten powernap. Blev väckt av T som ringde och var upprörd, hehe. Vi väntar på varsin Ipod, men UPS som ska leverera dem verkar helt tröga i huvvet. De hade varit igår och försökt lämna paketet hemma hos T kl 14 på dagen, men han jobbar liksom då. De hade inte ringt heller eller nåt och sagt att de var där, bara lämnat ett lapp om att de varit där och inget mer typ. Och idag var det samma sak. Fattar de inte att de flesta jobbar på dagen?! De kunde väl iaf ha ringt så hade han kunnat åka hem och möta dem. Verkar va ett väldigt dåligt fraktbolag UPS. Nu är det sista försöket imorgon står det sen ligger paketet fem dagar hos dem och sen skickar de tillbaka det, helt sjukt. Hur tänker de egentligen?!

Har hittat en så bra låt med James Morrison och Nelly Furtado, Broken strings heter den:



Jag bara älskar Nelly Furtado, hon har såå bra och härlig musik. Kommer aldrig glömma när jag såg henne live i Paris år 2007 på Frankrikes nationaldag. Det var en helt otrolig upplevelse, helt sjukt egentligen att jag varit med om det. Det var jag, T och hans syster som va i Paris för att hälsa på en barndomsvän till dem och vi hade ingen aning om att det var nationaldag och massa ståhej. Tänk att få se din idol när du minst anar det. Och att få göra det i en park i solen framför eiffeltornet gjorde inte det hela sämre precis. En sjukt bra överraskning helt enkelt!


Inte världens bästa bild, men man ser Nelly iaf,
det är hon till vänster med den vita gitarren. =)

Nu ska jag göra mig iordning lite för kl 18 är det fika på stan med Frida och Caroline som gäller, trevligt trevligt!

//Carin

Kommentarer
Postat av: Karolina

Dumma i huvudet ja. Haha så trögt. Och Paris! Åh vad roligt det var. En riktig upplevelse!

2009-01-08 @ 18:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0