I år ska jag...

Efter att ha läst Nevnariens blogg om vad hon ska göra i år så började jag att fundera på vad jag har för planer i år! Ja, en del planer har jag, men undra om allt kommer gå vägen? Jag drar listan så får vi se vad det blir: 

Det är tänkt att jag ska under 2009:

  1. Fylla 24 i februari!
  2. Plugga hårt i vår. Är ett måste!
  3. Åka till mitt hemland i sommar! Förra sommarn åkte jag inte ner så nu känner jag att jag måste neråt där mina rötter finns; mitt hem, mitt språk och min kultur....
  4. Åka till Paris i fem veckor någon gång på hösten! Är tänkt att jag ska ha min sista praktik där i en svensk skola.
  5. Att Amir friar när han kommer på besök i Paris, gärna vid Eifeltornet! :-) Jag vill inte att hans ska vara sämre än Tom Crusie! haha
  6. Ha en konstutställning på medborgarskolan! Ja vi får se...
    Slutligen
  7. Ta lärarexamen! Fattar ni vad jag har slitit för det, ser så mycket fram emot den dagen!

    Under 2010 ska jag leva ett vuxet liv, vilket jag ser fram emot.. Not!
    Vi får se, men jag är väl realistisk? Det visar sig då, känner iaf på mig att det kommer bli ett bra år i år!


    Ha det bäst mis amigos y amigas //Emina
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0