in tha school

Tjo, är i skolan nu och försöker plugga, se hur det går :-) Nää inte lätt när man sitter här med två killar som hela tiden går in och tittar på massa klipp och diskuterar filmer och strunt....Men nu sitter vi tysta och försöker fokusera! Själv har jag gett upp hoppet om att lyckas göra färdigt nåt idag..men ska försöka en stund till för jag är inte så trött....
Vi bokade ett grupprum i biblioteket för hemma lyckas man inte få något gjort..ni vet hur det är, hemma gör man det ena och andra som är oviktigt!

Imorgon ska jag plugga en stund och sen off to work! Jobbar natt imorgon! Denna månaden jobbar jag alla fyra helger vilket är tråkigt men blir gott med pengar! Dock jobbar jag inte alla dagar i helgen så nåt kan man hitta på ändå!
På lördag funderar jag och Amir att gå på bio men vi vill aldrig se samma film! Jag vill se Changeling med Angelina Jolie och Amir vill se komedin Yes Man! Filmsmaken är som baken! Aja vi får se..

Nehe,,,ska dra igång mitt pluggande nu och sen hemåt....vi hörs babes! Kram /Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0