shopping

Tjo,,tänkte att jag skulle höra av mig lite kort. Jag håller på att fixa mig för festen jag ska till ikväll. Ska bli så roligt! Idag gick jag en runda på stan för att se om jag kan hitta nåt till ikväll, har inte riktigt än bestämt mig vad jag ska ha på mig men tänkte visa vad jag har köpt. Noa Noa, som många av er vet är en av mina favorit affärer, hade halva reapriset idag!! Jag passade på att gå runt och leta bland billiga plaggen och hittade en fin tröja och ett par byxor! Noa Noa tycker jag om för deras kvinnliga och bohemiska kläder. Många av mina kompisar förstår inte hur jag klär mig men det skiter jag i så länge jag är nöjd :-) Jag tycker om feminint och kvinnligt, gärna klänningar eller lager på lager....

Nu måste jag iväg hörrni, förresten, vet ni vad god middag jag lagade innan!! Jag delar med mig bilder och recept imorgon för idag hinner jag inte med nu. Det blev någon typ av laxpudding eller laxgratäng,,,jäääätttee gott!!!! Ni måste testa och laga det, det var inte alls svårt men gott och smaskigttt....Receptet kommer alltså imorn!!


 

knästrumpor från Noa Noa, örhängen och self-tan wipes från H und M, halsband från nån affär, och concealer och en borste från Make Up Store.  Lite smått och gott...

Ha en fin lördagskväll, Kram //Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0