Torsdag

Hejsan!

Jag är i Gislaved denna veckan som ni kanske förstår, det är därför jag är så kass på att göra inlägg. Blir inte att jag sitter så mycket vid datorn när jag är här, har fullt upp med annat.

I tisdags var jag som ni säkert sett hos Emina i Jönköping och det var hur trevligt som helst! Det är så gött att man trivs så bra ihop. Vi träffas ju inte alls så ofta nuförtiden, men det är verkligen fortfarande så bra och trevligt när vi väl ses. Är såå glad för o ha dig min vän!  Och vilka goa pannkakor du gjorde! ;-)

Sitter just nu vid min pojkväns dator och han har en så härlig bild som bakgrundsbild:


En somrig bild från Mallorca i somras. Man längtar verkligen dit nu när man sitter här i tråkiga januari och det är kallt och jäkligt och inte det minsta snö. Hade varit härligt med lite sol och bad just nu!

Lägger upp nårra fler bilder så man kan drömma sig bort lite, hehe.









Åh, så härligt!!

Take care!

//Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0