Nostalgi nr.2

Här kommer några bilder från our past! Time around 2004 A.D.




Hemma i Bosnien och Kroatien..underbara 2 veckor efter studenten


I love my hair!
Hemma hos Carin i GBG, någon gång för 4 år sen!


I jkpg också någon gång för 4 år sen! Vilket minne man har! Att jag sminkaded mig sådär mycket kommer jag inte ihåg! Hoppas vi inte gick ut sådär! Tror vi skulle till kåren men Carin fick inte komma in så vi sket i det..



I Jkpg. Kommer inte ihåg när detta var, Melodifestivalen då Carola gick vidare kommer jag ihåg att vi tittade på!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Fy faaaaaan vad ful, snälla ta bort sista bilden, det var det värsta spektakel jag sett!

2009-01-15 @ 15:00:07
URL: http://salacious.blogg.se/
Postat av: Emina

Nämen lägg av Carro! Är en rolig bild, syns ju inte så bra vilka det är :-) Och förresten är det inget fel på det kortet som jag kan se det! Du är fin!!

2009-01-15 @ 16:35:30
URL: http://caremi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0