Hållplats nr.1


Man saknar inte kon förrän båset är tomt

Nu jobbar jag min sista natt! Är så trött och har ingen lust längre för att jobba, tur är att jag slipper snart..
Imorgon börjar min semester och den första hållplatsen jag ska till är i lilla byhålan Gvd! Jag ska
på besök hos momor och moster men även Carin! Föräldrarna är inte hemma då de har redan åkt
"hem"; dit jag ska nästa fredag!

Har pratat med Carin om att åka ev. till sigges, men ingenting är bestämt; det återstår att se imorgon!
Har även kollat med Frida om hon inte är i krokarna men tyvärr så är hon inte det! Hade annars varit rätt
gött om vi tre kunde träffas och gå ut, like old days!! Ska kolla med Frida om vi inte kan träffas i Gbg som
är hållplats nr.2.

Annars händer inte mycket förrutom att Amir åkt till Bosnien med sin far igår natt! Är rätt lessamt! Helt
plötsligt känner jag mig ensam..Så tråkigt! Men vi lär ju träffas snart igen då han kommer hem på
besök hos oss i Bosnien i några dagar! Can't wait! Kul det ska bli att visa honom my hood sen att vi kan
åka till havet, grilla och umgås med mina nära och kära!

Idag efter att jag sov bort typ halva dagen åkte jag till Amirs mamma som lagade jättegod mat till oss.
Hon är också själv hemma så hon var glad att jag kom förbi en sväng innan jobbet!

Nehä nu måste jag iväg och jobba! Hoppas att ni har det bra! Hör av mig till helgen igen!
Love//Emina


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Vi får se ifall de verkligen vill ha sina bilderp ublicerade på bloggen. Ska höra med dem senare.

De var i femtioårsåldern och har barn i min ålder och uppåt :)

2009-07-19 @ 15:47:55
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Haha söta kossor !



/ En tjej i storstan

2009-07-19 @ 20:58:50
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Tack :)

Nej jag har ingen aning om vart du kan få tag på det gratis .. :)

& vill man lära sig så är det ganska lätt :)



/ En tjej i storstan

2009-07-20 @ 15:10:44
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0