Hållplats nr.2


Jag hatar att packa! Kan inte komma på något som är jobbigare just nu! Har iaf packat nu för
min trip på fredag!! Imorgon åker jag till Göteborg till syster och Ebi! Meningen var att jag skulle
åkt igår men pga att jag hade en hel del att göra hann jag inte! Är helt slut nu efter att ha packat,
tvättat och städat här hemma! Lägger en massa onördig energi åt att oroa mig också inför flyget
så mitt huvud håller på att spricka! Har satt mig ner en stund för att skriva till er...lätta mitt hjärta...

Har varit lite orolig och deppig pga min lägenhet! Har den fram till sista augusti (hyr i 2:a hand) och sen
måste förstahandsägaren säga upp den för att det inte längre finns goda skäl för att fortsätta hyra ut den
till mig. Nackdelen med det hela är väl att jag inte har förtur till lägenheten enligt deras regler så
då få jag söka den... (yes, även om jag bor i den nu)
Hur idiotiskt som helst! Jag står ju i kö,,kan de inte bara överlåta den till mig?! Ska jag, som en god
hyresgäst, behöva flytta ut så att någon annan bitch kan flytta in här?! Jag blir så arg så... Hoppas jag
blir den som får ta över den annars vet jag inte var jag ska ta vägen!? Kommer ställa till med en värsta
fest här, det vet jag, om det är så att jag måste flytta ut, det är säkert! Har varit en lugn och vänlig granne,
betalat hyran i tid och som alltid hälsar på alla, även de sliskiga byggarbetarna som sliter här utanför! Men men...
Har ni någon bra idee på vad jag kan göra eller ställa till med så give it to me!! Jag får ta hand om detta
trassel när jag kommer hem 17 aug.

Nu ska jag återgå till mitt packande så att jag kan ta mitt pick och pack härifrån imorgon!
Have a good time! // Emina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0