Ibland är man förkyld också..

Att vara förkyld i 30 graders värme är inget direkt att önska sig, fruktansvärt jobbigt!
Igår var jag så dålig att jag inte orkade stanna hemma och dega utan tog min cykel och
cyklade iväg till vätterstranden där Amela och Tarik solade och badade. Genast kände
jag mig bättre. Efter stranden åkte vi hem till Amela där hon lagade jättegod middag
som vi smaskade i oss. Eftersom de två var själva hemma hela dagen stannade jag
hos dem rätt länge..Runt 19- tiden tog vi en promenad till piren och åt var sin glass.
En kula var som tre kulor så ni kan tänka er hur mycket glass vi fick!


Tarik vattnar blommor!

Veckorna som var har varit hur underbara som helst. Stranden varje dag
och andra roliga aktiviteter varje kväll.

Hemma hos Amela på utegården en solig dag. Tarik, Sanela, Edina & Amela

Our favorite guy!

Amir kom också!

Här är Edinas picknick som hon hade med sig till Vätterstranden i förra veckan!

Sara, Carin & Sigge! Så söta!

Picknick en annan dag då det blåste och inte så varmt...Amela, Edina & Sanela

Hemma hos mig. Vi skulle grilla ute på gården..

tända grillen, ja hur var det nu?

Amela, Monica, Edina & Sanela.

Edina & Jag

Utekväll i förra helgen på Twin! Jag, Sanela, Edina, Monica & Amela

Vi var ett rätt stort gäng...

..som gick vidare till Oleary's och dansade!

Där är några händelser i bilder! Man hinner göra otroligt mycket när det är fint väder
och när man är ledig! Otroligt! En solig dag är som tusen på vintern! Nu måste jag kila iväg
till stan där jag ska träffa Sanela & Amela! Ikväll vet jag inte vad som händer, tråkigt att amir
jobbar till 22.00! Jag får se vad jag hittar på! Imorgon är jag bjuden på födelsedagsfest hos
Alma!

Ha en fin helg! Kram//Emina

Kommentarer
Postat av: Carin

OMG, take that picture away, plizz! Usch, att jag alltid ska blunda på kort. :-S

2009-07-06 @ 22:09:53
Postat av: emina

Lägg av! Du blundar ju inte,,du kisar för du ler så..Kan inte ta bort den för ni är så fina! Puss

2009-07-13 @ 19:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0