Fashion Against Aids


Imorgon gäller det, då kommer T-shirtsen ut för H&M som har till uppgift att öka medvetenheten kring
sjukdomen AIDS/HIV. Några stjärnor som Katy Perry, Dita Von Teese, Robyn, Estelle, N.E.R.D har fått
designa T-shirts där 25% av försäljningenspriset går raka vägen till projekt som ökar medvetenheten
om HIV/AIDS. Prist ligger mellan 149-198 kr och kläderna är gjorda i 100% ekologisk bomull!

2007 i maj köpte jag och Carin via internet, då Carin väntade till klockan slog exakt 12.00 och klickade
några gånger och gjorde beställningen åt oss (själv hade jag inte möjlighet att beställa och så snäll
som Carin är beställde hon åt mig också) Det här året kommer Aids-shirtsen bara säljas i butik och
inte på internetshoppen. Det måste vara ett HM som säljer Divided har jag fått besked om från Carin.

Så imorgon ska jag till HM och köpa till mig och Carin, eftersom hon inte har möjlighet i år. What
goes around comes around! :) Jag hoppas verkligen att de kommer att finnas här i Jönköping, jag
har sett fram emot det här ett bra tag nu! Synd att man inte bara kan klicka sig till köpet!


2007 släpptes de här T-shirtsen och många fler. Själv har jag
"Love is my religion" som är av utmärkt kvalite! Som ny efter
2 år!

Love // Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0