Lido imorgon!!



Idag hade jag en tröttsam dag, fy vad trött jag är alltså! Hade som mål att lägga mig 22 ikväll men jag ska väl snart i säng! Mina lektioner gick ju bra idag, jag är nöjd, men utfallet blir aldrig som man tänkt! I vilket fall som helst har bara varit i skolans värld idag och inte mycket mer utöver det... Kom hem, lagade lite mat, duschade, pratade med mamma och Amir osv....

Imorgon är det en röd dag här i Paris, allt är stängt, från butiker till mataffärer! Lärarna har dock konferenser om olika saker som ska diskuteras. Schemat för dagen är lång! Vi börjar 10 och jag kommer inte vara hemma förrens 00.30!! Vi kommer äta lunch och middag där och på kvällen är det tänkt att vi ska titta på en föreställning på Lido!!
Så kul, kul att jag får följa med, biljetterna är inte direkt billiga men det är ändå skolan som betalar! När jag berättade för tjejerna här hemma om Lido, sa de att det bara är ett turistsälle, inget speciellt de där inte, enligt dem! Men så sa jag det också; jag är ju turist!! Jag ser fram emot showen, för sånt har jag inte sett innan!

Can't wait! Jag vet att jag kommer vara trött på kvällen! På torsdag börjar jag inte förrens 11.25 så då får jag ju sovmorgon! Gött,,annars vet jag inte hur jag hade pallat!

Ska till sängen nu, men vi hörs i övermorgon eller nåt!
Ha det bäst!! Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0