Regnig höst som går fort

Nu har jag äntligen kommit in på sidan och tagit mig tid att skriva. Ska verkligen försöka bli lite bättre på det här och i vart fall bli lite mer regelbunden.

Det har varit fullt upp på sistone as usual, men inte alls så jag klagar. Har avslutat en kurs, jobbat och flyttat. Så allt har tagit sin lilla tid. Men nu är vi äntligen på plats i nya lägenheten. Bara lite gardiner och några tavlor som fattas sen så! =) Vi trivs väldigt bra här. Allt är så fräscht och fint. Och framförallt lugnt och skönt. Vi var ganska trötta på att höra grannens fotsteg jämt och ständigt i den förra lägenheten. Jag älskar klädkammaren och att ha ett källarförråd för förvaring av t.ex. julgrejer och sånt. Får bli en inflyttningsfest framöver, men det kanske dröjer till januari, känns som många helger redan är bokade framöver och snart är det jul.

Jag undrar hur Emina har det i Paris, om hon trivs och hur det går på praktiken om den ens börjat än?! Saknar henne! Men tänk va häftigt att hon promenerar på Paris gator några veckor framöver. Vilken upplevelse! Jag som är helt kär i Paris också, hehe, tröttnar aldrig på den staden. Jag var där i somras och har varit där tre gånger innan, men tröttnar aldrig. Man hittar alltid nåt nytt där. Det höll på att bli en ännu mer speciell stad för mig och Tobias. Har inte berättat det här innan, men vi var jättenära att förlova oss i somras när vi va där. Fast sen blev vi lite fega båda två plus att vi blev störda mitt i pratet om förlovning under Eiffeltornet. Hehe, vi får hitta ett annat tillfälle när vi är redo! ;-) Man kanske inte ska berätta sånt här, men behövde skriva av mig lite. Ibland är det skönt att få ut saker o ting. I alla fall så tror jag att Emina har det alldeles sagolikt i Paris oui oui! =)

Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på "Ullared". Det ska bli kul! Ett annat ställe man aldrig får nog av, haha!

Ha're gött!
//Carin


Kommentarer
Postat av: emina

Jag hade ingen aning om att ni kanske skulle förlova er här!! Wow,,men när ni är redo tycker jag att ni kommer hit och gör det...var ni än skulle göra det skulle det vara lika romantiskt!!ohhhh!



Allt är bara bra med mig! Jag går runt här själv men det är rätt gött och jag gillar det...jag kan gå vart jag vill :)

Förresten,,har undrat vem som kommer att titta på "ullared" haha då är du en av dem :)



Kram från mig!!

2009-11-04 @ 10:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0