Yesterday = Hier


Inne på Lido...scenen bakom

Igår hade jag en fantstiskt rolig dag! En heldag på skolan från 10-18 med olika konferenser därefter middag som serverades av skolans egna kock Mikael och därefter lite mer vin och mingel innan vi begav oss mot Chaps elysseen och våran föreställning på Lido! Gud vad kul man kan ha det på jobbet här!! Alla jobbar och sliter väldigt mycket men har kul och glömmer alla "måsten" for a sec.


Servering för middag i ett av klassrummen...

Jag måste säga att jag var trött efter en sån intensiv dag men det roliga överväger självklart och då känner man inte av hur trött man är förrens man ligger i sängen och ska somna och inser att man ska upp igen om 6h! Jag får ta och vila ut på lördag, eller sova ut...


Lido - chaps elyssee

vi fick jättebra sittplatser, längst fram vid scenen då en av skolans ex elevers mamma har huvudrollen och ordnade för lärarna sittplatser och rabatt!

Jag måste säga att jag förstår varför tjejerna här hemma sa att Lido är ett turistställe, för det är det! Mycket komerciellt också, köpa det ena och andra när man är där. Men själva showen var häftig, mycket duktiga dansare som höll på i hela 2 h! Vi fick inte ta fotografier under showen, tyvärr! Mycket bröst och bara rumpor fick vi se, smala vältränade tjejer och snygga killar. Många scenbyten och mycket underhållning på en och samma gång. På scenen fick vi bla se; isdans, häst, elefant (fake one), häftig jonglering, klättring i rep, jaa alltså hur mycket som helst...kan inte ens komma på allt! Det är inte viktigt, men vill man se nåt liknande så ska man absolut besöka Lido! Jag gillade det; sitta framför scenen, dricka champagne och njuta av föreställningen!


Chaps elyssee at 21.00

Ah...fantastiskt!! Jag måste säga att jag börjar sakna hem till mitt lugna tillvaro där det innebär att jag kan ta min cykel till stan och slippa gå så mycket som jag gör nu! Men jag är otroligt nöjd,,så himla underbart!!! Je adore!!

Ska duscha nu och lägga mig lite tidigare ikväll,,men har turen att jag inte börjar förrens 10.00 - vilket innebär att jag kan sova till 08!! wieeeee

Bonsoire
//Emina


Kommentarer
Postat av: Sanii

Hocu da idem u Pariz!!!!!

2011-05-05 @ 09:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0