Bon soir!!

Hej,,nu skriver jag från mitt rum här i Paris. Måste säga att jag har blandade känslor...det här känns både rätt och fel på nåt sätt..Panik fick jag innan jag skulle in på flygplanet, precis när jag hade lämnade Amir (vilket var svårt) och när jag insåg att jag faktiskt skulle åka om 30 minuter. Det var väldigt svårt, en känsla som jag inte vill uppleva igen!
Å andra sidan är det kul med Paris, yeeey!

Under flygturen gick allt bra men även när jag landande. Det var inte alls så svårt som jag trodde att hitta till rätt buss och allt vad det var mer förvånad var jag över hur stor flygplatsen var!

Jag är iaf i huset där jag hyr mitt rum och det är ett väldigt gamalt hus, tänk dig ett 50-60 tals hus som inte har renoverats nåt! Mitt lilla kalla rum med fläckiga heltäckningsmattan är väl sisådär, jag tror att jag börjar sakna mitt hem redan! Jag ska äta lite mat och lägga mig, mitt huvud spricker snart! Jag är så trött och allt är så nytt för mig!

Jag får se vart jag befinner mig imorgon!!
Ha det så bra,,Bon Soir!!
//Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0