Förra helgen och snart är det fredag igen

Halloj! Här går det undan känner jag! Har inte hunnit att skriva nåt alls. Har haft fullt upp sen förra torsdan! I fredags åkte jag med tjejerna till Göteborg över dan. Vi hade det underbart, gött att det inte regnade så mycket..någon skur men inget farligt. Jag hann tom träffa syster och hennes man på After Work då jag lämnade tjejerna i 2h!
Jag köpte lite kläder men inte mycket, jag hittade det jag letade efter!

När jag kom hem från GBG var mamma redan där- vilken underbar känsla! Vi hade en fantastisk helg! Synd nu när det är över bara...Är så underbart att ha henne hemma hos mig, hon lagar mat, städar, fixar och donar! Sen satt vi uppe rätt sent varje kväll och pratade... När mamma kom hem i igår gick hon och la sig klockan åtta vilket jag också gjorde. Vi var på stan och på A6 och shoppade en hel del, är rätt svårt att inte shoppa när man är med min mamma! :)

På lördag hade vi en trevlig kväll med två av mina vänninor som kom förbi

Igår på förkvällen kom Amir förbi med en present! Jag måste säga att han överraskade mig... när jag såg på påsen varifrån presenten var så viste jag vad han hade köpt! Det var en halsduk! Vi var nämligen i den butiken för några dagar sen och jag såg den underbara gula tjocka halsduken men den var alldeles för dyr..Jag lämnade den och sa att den är snygg men för dyr.. Amir kom med den igår och han sa att han hade sett den mycket tidigare än den gången när vi var där men ville bara kolla min reaktion och om jag gillade den... smart! Tänk när du verkligen vill ha något men inte "kan" köpa det men så får du det ändå! Då blir man ju glad, eller hur!!
Den ska jag ha på mig varje dag i Paris och tänka på min sweet boyfriend- vilket var hans tanke också :) !!!

Nu åker jag om 4 dagar, imorgon redan 3...shiiit vad fort tiden går! Jag har varje dag planerad och har en massa saker att göra!!

Ni får ha det bra,,jag hör väl av mig snart igen!
Kram // Emina

Kommentarer
Postat av: sara&sigge

Ha en underbar vistelse i Paris! Bon voyage! Kramelikram!

2009-10-28 @ 18:48:49
Postat av: emina

Thanks you guys!! :)

Ni får ha det så bra så hörs vi snart igen!

Om du träffar tjejerna så får ni ha det så kul!

Kram på er båda och puss till lillemannen!

2009-10-29 @ 13:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0